wtorek, 1 sierpnia 2017

Wyniki konkursu z "Dziedzictwem"!


Na początek chciałabym podziękować Osobom, które wzięły udział w konkursie. Wszystkie odpowiedzi były świetne!
Post konkursowy został wyświetlony ponad 1000 razy, a w konkursie wzięły udział... 4 osoby! Nie ukrywam, że jestem tym zszokowana 
i zastanawiam się, co jest powodem tej sytuacji.

Niemniej jednak te komentarze konkursowe , które się pojawiły 
i tak były dla mnie zagwozdką, ciężko było wybrać ten najlepszy! 
Po przemyśleniach zdecydowałam jednak, że nagroda trafi do Insane Sanity ! Ja również, podobnie jak Ty, dzięki książkom zaczęłam interesować się kryminologią. :) Insane proszę o adres w wiadomości prywatnej (mail w zakładce Kontakt i współpraca), 
a pozostałych zapraszam do śledzenia bloga, bo niedługo pojawi się kolejny konkurs!

4 komentarze:

  1. Gratuluje. Wydaje mi sie ze moze to byc spowodowane Twoja recenzja :) Co do samego konkursu uwazam ze wlasnie uszczesliwilas jedna osobe a to chyba najważniejsze :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest to bardzo możliwe. ;) Myślałam jednak, że będzie więcej chętnych, bo jednak większości recenzji "Dziedzictwa" jest bardzo na "tak". :)

      Usuń
  2. Dziękuję za wyróżnienie! :) Już piszę maila.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twoją wizytę! Będzie mi miło, jeżeli zostawisz w komentarzu jakiś ślad po sobie :)