poniedziałek, 24 lipca 2017

Wygraj "Dziedzictwo" Ann Patchett! Konkurs! Zakończony!



Regulamin konkursu
  1. Organizatorem konkursu i fundatorem nagrody jest autorka bloga Co warto przeczytać?.
  2. Nagrodą w konkursie jest czytany przeze mnie, ale w stanie idealnym jeden egzemplarz "Dziedzictwa" Ann Patchett.
  3. Konkurs wygrywa jedna osoba.
  4. Konkurs rozpoczyna się 24.07.2017 i kończy 31.07.2017.
  5. Biorący udział w konkursie muszą mieć adres korespondencyjny w Polsce.
  6. Każdy uczestnik konkursu musi być obserwatorem bloga Co warto przeczytać?
  7. W komentarzu należy w MAKSYMALNIE 5 ZDANIACH napisać dlaczego lubisz czytać książki oraz KONIECZNIE  PODAĆ SWÓJ ADRES MAILOWY.
  8. Zwycięzcą zostanie osoba, której odpowiedź najbardziej mi się spodoba.
  9. Wyniki konkursu zostaną ogłoszone najpóźniej 01.08.2017.
  10. Na adres do wysyłki oczekuję maksymalnie trzy dni od momentu ogłoszenia wyników konkursu. Po tym czasie zostanie wybrany kolejny laureat.



Wszystkim Uczestnikom życzę powodzenia!!!

4 komentarze:

  1. Lubię czytać książki bo znajduję w nich wytchnienie od codzienności. Pozwalają mi wrócić w dziecięcy świat marzeń i nie jest to zależne od tematyki książki. Książki przypominają mi też jak niesamowity jest ludzki umysł skoro potrafi tworzyć tak zachwycające historie. Reportaże i książki popularnonaukowe pozwalają mi za to poszerzyć horyzonty. No i najważniejszy powód - życie bez książek byłoby po prostu nudne! :)

    weronika15000@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię czytać, bo nie znam bardziej interesującego sposobu na wypełnienie codziennie 1,5h jazdy pociągiem. :D A tak na serio, wydaje mi się, że głównym powodem, dla którego będąc niespełna nastolatką zaczęłam czytać książki jest to, że były dla mnie taką bezpieczną przystanią, która czasami potrafi zranić (np. gdy autor brutalnie uśmierca ulubioną postać), ale nie tak bardzo jak inni ludzie w rzeczywistym świecie. Dopiero z czasem odkryłam, że książki oferują znacznie więcej: potrafią skłaniać do refleksji czy zmuszać do przeżycia swoistego katharsis; uczyć; dawać mądre wskazówki i popychać do rozwijania zainteresowań (chociaż mnie popchnęły do niezdrowego zainteresowania się do kryminologią i antropologią fizyczną, miejmy nadzieje, że nigdy mi się ta wiedza nie przyda :P)...
    Obserwuję przez g+
    Mail: insane.sanity.pl@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Dlaczego lubię czytać książki?
    Gdyż zabierają mnie do innego świata-
    Innej wiosny czy lata.
    To jest moje hobby ukochane
    Lubię czytać w łóżku, jak jest posłane.
    Gdy mąż cicho pochrapuje
    Ja książkami się delektuje. :)

    Pozdrawiam
    dkowalewska362@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  4. anitka.lal@interia.pl
    Chyba nie będę w stanie napisać, dlaczego lubię czytać, bo najzwyczajniej w świecie nie lubię, tylko kocham! Pewnie, książki to zjadacze czasu, które przenoszą człowieka w świat wyobraźni, wyrywają go z rzeczywistości i odciągają od codziennej szarości życia, dokładając do tego prawdziwą absorbcję naszej uwagi i zaangażowania uczuciowego dla bohaterów kolejnych stron. Ja osobiście uważam to za zaletę, bo faktycznie można się zrelaksować i dać porwać fantazji, własnym marzeniom, a dodatkowo odnaleźć w każdej z postaci coś z samego siebie, wyczytywać sensy ukryte między wierszami i odkrywać odbicie własnego systemu wartości, zmieniać się i kształtować własny charakter na bazie nie tylko swoich doświadczeń, ale i przeżyć bohaterów książek i ich autorów, bo każda książka niesie ze sobą przekaz. Kocham więc czytać za to, że uczy mnie to życia, uczy mnie miłości i buduje mój świat, a pewność, że tak jest mam dzięki nieprzespanym nocom zafundowanym przez wciągające powieści i ogromne uczucie pustki wiercące dziurę w serduchu po skończeniu naprawdę dobrej książki.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twoją wizytę! Będzie mi miło, jeżeli zostawisz w komentarzu jakiś ślad po sobie :)