czwartek, 13 lipca 2017

Nowe książki! Book haul!






Ostatnio na Facebooku wyświetlił mi się  post o promocji 
w Wydawnictwie Znak. Często do nich zaglądam, ale rzadko kupuję, 
bo tytuły w niższych cenach rzadko trafiają w mój gust. Tym razem było inaczej! Przecenione były nowe pozycje i mogłam pogrążyć się w szale zakupów! Dziś przyszła paczka i koniecznie muszę Wam się pochwalić moimi nowiutkimi książkami. 




W swoich wyborach postawiłam w większości na fantastykę, którą czytali już chyba wszyscy, prócz mnie.






 "Lampiony" to książka dla mojego Męża. Sama nie wiem, czy chcę sięgnąć po tę serię Katarzyny Bonda. Polecacie?


O "Czerwonej królowej" słyszałam różne opinie, ale nie ukrywam,
że i tak bardzo chcę przeczytać. Pozostałe tytuły również od dawna mam na swojej liście "chcę przeczytać". Nie ma tu zakupów nieprzemyślanych, wszystkie z tych książek od dawna chciałam mieć, tak więc promocja idealnie wstrzeliła się w mój gust.


Cieszę się jak dziecko i nie mogę doczekać się lektury! Które 
z tych książek czytaliście? Podobały Wam się? Podzielcie się opinią 
w komentarzu.
 

3 komentarze:

  1. Niestety, żadna nie trafia w mój gust :) Ale oczywiście życzę Ci samych przyjemności podczas czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tetralogię Bondy lubię. Czekam z niecierpliwością na czwartą część.

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytałam "Lampiony" i niestety, ale dla mnie ta książka była mdła i nijaka, w dodatku mnóstwo w niej zapychaczy. Gdyby je odjąć, książka miałaby 3 razy mniej stron. Niestety, ale jeszcze długo nie sięgnę po książki Bondy, o ile w ogóle to jeszcze zrobię.

    Nawet nie wiedziałam, że księgarnia ma w swojej ofercie Więźnia labiryntu. To taka przyjemna seria, jedna z moich ulubionych, a właśnie pierwszego (i czwartego) tomu brakuje mi na półce :)

    Sama też złożyłam małe zamówienie w tej księgarni. Początkowo miałam skusić się na Fobosa, ale w końcu stwierdziłam, że może następnym razem. Zdecydowałam się na Syreny oraz Sekretne życie Chanel No. 5 :)

    Pozdrawiam serdecznie, Ola z Kulturalnej Areny.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twoją wizytę! Będzie mi miło, jeżeli zostawisz w komentarzu jakiś ślad po sobie :)