czwartek, 2 lutego 2017

"Szept wiatru" Sylwia Trojanowska [recenzja książki]


Jeśli zaglądacie tu regularnie ( a statystyki mówią, że zaglądacie),
to doskonale wiecie, że mam duży problem z książkami o miłości. Lubię czasem po nie sięgnąć, ale bardzo często kończę rozczarowana 
i zniesmaczona schematycznością, jaką w romansach odnajduję. Ciężko było mi znaleźć niebanalną i mądrą  opowieść 
o miłości, do czasu aż trafiłam na książki Sylwii Trojanowskiej. Odkąd przeczytałam "Szkołę latania", a potem jej kontynuację, stałam się jeszcze bardziej wymagającym czytelnikiem. Wiedziałam już, że moje oczekiwania można spełnić. Sylwia Trojanowska udowodniła mi, że romans wcale nie musi być mdły i przewidywalny, stworzyła historię miłosną, którą czytałam z wypiekami na twarzy. Na premierę ostatniego tomu tej cudownej opowieści nie mogłam się doczekać. Kiedy już dorwałam "Szept wiatru" w swoje ręce, połknęłam w ciągu jednej nocy (przypominam, że jestem mamą dwumiesięcznego szkraba i sen ma dla mnie olbrzymie znaczenie).
Nie napiszę Wam o czym jest trzecia część serii o Kasi i Maksie, 
bo musiałabym zaspojlerować poprzednie tomy. Napiszę Wam za to o wrażeniach, jakie wyzwoliło we mnie zakończenie ich historii.
Sylwia Trojanowska zniszczyła mnie emocjonalnie! Nigdy nie przyszłoby mi do głowy, że wydarzenia w "Szepcie wiatru"obiorą taki kierunek! Autorka jest po prostu nieprzewidywalna, a to olbrzymia zaleta jej powieści. Czytałam tę książkę z sercem ściśniętym strachem. Były łzy, był śmiech, złość, rozpacz i niedowierzanie. Prawdziwy rollercoaster, który sprawił, że do dziś nie otrząsnęłam się do końca po tym, 
co zafundowała mi pisarka. A zakończenie... Zakończenie jest takie jak sobie wymarzyłam.
Jestem dumna z tego, że Co warto przeczytać? może być ambasadorem tak nietuzinkowej książki. Autorka z każdym kolejnym tytułem zaskakuje, a poziom jej powieści jest wciąż wyższy i wyższy. Seria o Kasi Lasce jest jedną z moich ulubionych. Sądzę, że długo będę szukać książki o miłości, która będzie tak dobra jak ta trylogia. Bardzo serdecznie Wam polecam!





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za Twoją wizytę! Będzie mi miło, jeżeli zostawisz w komentarzu jakiś ślad po sobie :)