niedziela, 6 listopada 2016

"Ch***owa Pani Domu" Magdalena Kostyszyn [recenzja książki]



Od dawna już jestem fanką Ch***owej Pani Domu na Facebook'u i kiedy dowiedziałam się, że zostanie wydana jej książka, wiedziałam, że muszę ją przeczytać. Przyznam się szczerze, 
że spodziewałam się czegoś zupełnie innego, ale czy przez to czuję się zawiedziona?

Ch***owa Pani Domu od dawna podnosi mnie na duchu, 
bo niestety, do perfekcyjnych pań domu się nie zaliczam. 
Nie jestem może skrajnym przypadkiem, ale od zawsze miałam problemy z organizacją domowej przestrzeni, a świeżo posprzątane pomieszczenia jakimś cudem błyskawicznie wracają do stanu sprzed tuningu. I przyrzekam, nie wiem jak to się dzieje!
Sięgając po antyporadnik Magdaleny Kostyszyn liczyłam na tekst podobny wydźwiękiem to treści, które znajdowałam na fanpage'u ChPD.  W książce znalazłam sporo rad, których faktycznie się spodziewałam, ale zostałam mocno zaskoczona ciekawymi obserwacjami Autorki na temat polskiego społeczeństwa i jego zwyczajów. Magdalena Kostyszyn bardzo trafnie wypowiada się na temat Świąt, Sylwestra czy Nowego Roku. Ciętym językiem wytyka wady, które codziennie sami zauważamy na polskich ulicach. Wiele razy podczas lektury kiwałam potakująco głową i zgadzałam się ze spostrzeżeniami Autorki.
Antyporadnik ChPD to książka, która umiliła mi dwa jesienne wieczory. Wywołała uśmiech na mojej twarzy i pozwoliła się zrelaksować. 
Z tego, co widziałam w sieci, pozycja zbiera bardzo skrajne oceny. 
W mój gust trafiła i wspominam ją bardzo dobrze. Chętnie kupię kolejną książkę autorstwa Magdaleny Kostyszyn.


Za możliwość lektury serdecznie dziękuję Wydawnictwu Flow Books!

2 komentarze:

  1. Jestem naprawdę ciekawa tej pozycji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Również jestem fanką Ch***owej Pani Domu na Facebooku już spory czas i zawsze poprawia mi ona humor oraz tak jak w Twoim przypadku daje nadzieję, że nie jestem sama w swojej nieudolności przy pracach domowych ;) Myślę, że jeśli będę miała tylko kiedyś okazję przeczytać tę książkę to zrobię to z ogromną przyjemnością :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twoją wizytę! Będzie mi miło, jeżeli zostawisz w komentarzu jakiś ślad po sobie :)