poniedziałek, 4 lipca 2016

BookAThon lato 2016 - mój TBR



Dziś 4 lipca, a to oznacza, że właśnie rozpoczęła się letnia edycja BookAThonu! Dla niezorientowanych: BookAThon to maraton czytelniczy organizowany przez Anitę z Book Reviews i Ewelinę Mierzwińską (grupa bookathonowa). W każdej edycji jest kilka wyzwań, które należy wypełnić. Tym razem są to:

1.WAKACJE Z DUCHAMI
2. DOKOŃCZENIE LUB ROZPOCZĘCIE SERII
3. AUTOR O TWOIM IMIENIU LUB INICJAŁACH
4. LATO Z KRYMINAŁEM
5. KSIĄŻKA Z TWOIM ZAWODEM
6. WAKACYJNA MIŁOŚĆ
7. PRZECZYTAJ 1500 STRON

A oto książki, które przyporządkowałam do poszczególnych wyzwań:

1. KSIĘGA WIESZCZB - 406 STRON



2. SZKLANY TRON - 512 STRON



3. I 4. UTOPCE - 595 STRON



5. RAZ NA ZAWSZE - 496 STRON( zawód policjanta ( którym chciałam kiedyś być) jest też oczywiście w "Utopcach" ,ale byłoby z mojej strony oszustwem, gdybym do trzech wyzwań wybrała tylko jedną książkę).



6. ZANIM SIĘ POJAWIŁEŚ - 382 STRONY



7. JEŻELI UDA MI SIĘ PRZECZYTAĆ WSZYSTKIE ZAPLANOWANE TYTUŁY, BĘDZIE TO RAZEM AŻ 2391 STRON!


A czy Wy bierzecie udział w maratonie? Jak wygląda Wasz bookAThonowy TBR? Zostawcie linki do stosików 
w komentarzach, lub po prostu napiszcie, co zamierzacie przeczytać. ;)







3 komentarze:

  1. Jestem pewna, że "Utopce" zrobią na Tobie dobre wrażenie. Nie mniej jednak, będę czekać na twoją recenzję. Udanego bookathonu!

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak, biorę w dziś skończyłam After, Anny Todd (było to rozpoczęcie i zakończenie serii, jak dla mnie, bo nie zamierzam sięgać po kolejne tomy). Już dziś się biorę za Inwazję na Tearling. A potem tylko Big Red Tequila <3 Powodzenia w maratonie :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twoją wizytę! Będzie mi miło, jeżeli zostawisz w komentarzu jakiś ślad po sobie :)