wtorek, 14 czerwca 2016

10 książek, które chcę przeczytać tego lata

  Od  kilku dni patrzę z rozpaczą na rosnące stosy moich nieprzeczytanych książek. Ostatnio prawie nie kupuję, ale trochę się wymieniam i dostaję w formie prezentów, czy egzemplarzy recenzenckich. W ramach walki z tymi stertami postanowiłam wybrać kilka książek, które przeczytam latem. Skończyło się na dziesięciu, 
ale to nie dlatego, że zamierzam mało czytać. Podeszłam do tego zdroworozsądkowo: wzięłam pod uwagę ewentualne premiery i współprace recenzenckie, które na pewno się pojawią. Te dziesięć tytułów jest to więc realna lista, którą faktycznie, a nie tylko życzeniowo, jestem w stanie zrealizować. Kolejność książek na zdjęciach 
nie oznacza, że tak będę je czytać.


Wreszcie sięgnę po "Szklany tron", który zna już chyba każdy. Opinie 
o serii są dość skrajne. Ciekawa jestem, czy książka przypadnie mi do gustu.


Po "Koniec warty" sięgnę już niedługo - to egzemplarz recenzencki
i nowość, na którą czekałam miesiącami!


"Czas żniw" zbiera tak entuzjastyczne recenzje, że nie mogę przejść obok tego obojętnie!


"Dziewczyna z pociągu" dla wielu okazała się rozczarowaniem, 
ale ja chcę to sprawdzić na własnej skórze. Czasem jestem zupełnym odmieńcem.



"Przewieszenie" czeka na mojej półce od dnia premiery. Mróz zakończył już trylogię a ja nadal w lesie.



Stęskniłam się za charakterystycznym stylem pisania Katarzyny Puzyńskiej i za ekipą z Lipowa. Muszę tam wrócić!


Książki Diane Chamberlain pożyczyłam od przyjaciółki ponad rok temu. Czas najwyższy przeczytać i oddać!


Jedna z moich ulubionych autorek nie może zbyt długo czekać w kolejce.


Film już w kinach, a ja jeszcze nie tknęłam książki. Trudno, obejrzę na dvd po skończeniu lektury.

Całość moich planów wakacyjnych wygląda tak:


Które z tych pozycji macie już za sobą? Co podobało Wam się bardzo, co Was rozczarowało? Koniecznie napiszcie! 









10 komentarzy:

  1. Chętnie z tych wymienionych przeczytałabym "Zanim się pojawiłeś" oraz Mroza :D

    Pozdrawiam,
    Czytaninka

    OdpowiedzUsuń
  2. Z Twojej listy czytałam tylko "Dziewczynę z pociągu" ale chętnie też sięgnęłabym po Diane Chamberlain :)
    Pozdrawiam;*
    http://zacisze-ksiazkowe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie czytałam jeszcze żadnej z tych książek. Tez muszę zająć się nimi na wakacjach.

    OdpowiedzUsuń
  4. Szklany tron i Czas żniw to wspaniałe powieści!

    Bookeaterreality

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę, że mamy zamiar przeczytać w to lato :)
    Pozdrawiam :)
    http://filipwlabiryncieksiazek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. "Czas żniw" - miażdży!
    "Przewieszenie" - totalnie miażdży!
    "Zanim się pojawiłeś" - książka, która całkowicie i nieodwracalnie miażdży! <3

    Dobre wakacyjne wybory. :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Z Twojej listy chętnie bym przeczytała i mam taki zamiar Zanim się pojawiłeś, ale również Dziewczyna z pociągu, co jest kompletnie nie mim gatunkiem, ale ciekawi mnie czy by mi to "podeszło". Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja w wakacje zaczyna czytać Szklany Tron :)

    reviewjunkiebooks.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Z tych pozycji czytałam jedynie "Zanim się pojawiłeś" i podobała mi się. Chciałabym przeczytać "Czas żniw', bo podobnie jak Ty słyszałam dużo pozytywnych opinii :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Chamberlain uwielbiam, pisze znakomite książki. Na "Zanim się pojawiłeś" również poluję, ale chcę właśnie w tej oprawie, nie w filmowej, więc jest ciężko :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twoją wizytę! Będzie mi miło, jeżeli zostawisz w komentarzu jakiś ślad po sobie :)