piątek, 13 maja 2016

100 książek, które chcę przeczytać!


Już rok temu miałam plan napisać post tego typu, ale okazało się, że nie potrafiłam przeprowadzić odpowiednio ostrej selekcji i moja lista "must read" opiewała na sporo ponad 200 książek. Tym razem jednak mocno wzięłam się do pracy i dziś przedstawię Wam listę dokładnie 100 książek, które bardzo, ale to bardzo chcę przeczytać już od dawna. 
W większości nie są to nowości wydawnicze, 
a tytuły wydane już jakiś czas temu. Te pozycje są dla mnie priorytetem, ale gdy pomyślę ile pojawia się wspaniałych premier w każdym miesiącu... Po prostu tracę nadzieję, że kiedyś odfajkuję każdy tytuł z zestawienia. Oto moja lista "MUST READ":








Selekcja była naprawdę trudna, ale wiem, że zapał do przeczytania właśnie tych pozycji nigdy mi nie minie. Napiszcie, które z tych książek czytaliście i jakie macie o nich opinie. A czy Wy macie taką listę "must read"? Jakie tytuły się na niej znajdują?





3 komentarze:

  1. Ja czytałam m.in. Żniwa zła i niezmiernie się wynudzilam niestety..

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja czytałam "Zanim się pojawiłeś" i "Jeden dzień". Cudowne książki. I mam w planach "Kochając pana Danielsa". Okładka jest przepiękna! :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twoją wizytę! Będzie mi miło, jeżeli zostawisz w komentarzu jakiś ślad po sobie :)