niedziela, 17 kwietnia 2016

Mój portfel płacze! BOOK HAUL!



Nie mogłam się opanować. Któregoś dnia po prostu poczułam nieodpartą potrzebę kupienia sobie nowych książek. A że ostatnio na mojej liście pojawiło się parę bardzo przyciągających tytułów...
Nie mogło być inaczej! Oto moje najnowsze książeczki:






Moja kolejka pozycji do przeczytania jest już naprawdę długa 
i dlatego postanowiłam mocno ograniczyć przyjmowanie egzemplarzy recenzenckich. Teraz skupiam się na pięknościach 
z moich półek i nie mogę się doczekać, kiedy je wszystkie przeczytam.
Które z moich zakupów już znacie? Co polecacie w szczególności?
Czekam na Wasze opinie. :)


7 komentarzy:

  1. Moja opinia jest taka : CUDOWNOŚCI!!!!
    A portfelem się nie przejmuj :P Popłacze trochę i mu przejdzie :)
    Pozdrawiam Pośredniczka

    OdpowiedzUsuń
  2. Osobiście mogę polecić Real, Kochając Pana Danielsa i Miasto Kości - wszystkie uwielbiam, a innych z twoich nabytków nie czytałam, aczkolwiek mam ogromną ochotę sięgnąć w końcu po twórczość Mroza :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz co czytać, życzę zatem dużo czasu na tę jakże miłą formę spędzania czasu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ah, też mam często ochotę kupić sobie trochę książek, ale jestem jeszcze biednym studentem :(

    Bookeaterreality

    OdpowiedzUsuń
  5. Ugly Love, Miasto Kości, Kochając Pana Danielsa - mniaaam! :D Polecam :D

    OdpowiedzUsuń
  6. ile dobroooooci wooooooo! ugly love poprosze :D

    OdpowiedzUsuń
  7. fantastyczne zakupy, mój portfel też ciągle płacze jak przeglądam książkowe promocje :D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twoją wizytę! Będzie mi miło, jeżeli zostawisz w komentarzu jakiś ślad po sobie :)