niedziela, 3 kwietnia 2016

Lutowo-marcowy book haul




W lutym nie pojawił się na blogu book haul, bo udało mi się nie kupić wtedy zbyt wielu książek. W marcu jednak już popłynęłam. Oto tytuły, które pojawiły się w mojej biblioteczce w ciągu ostatnich dwóch miesięcy:

Stosik egzemplarzy recenzenckich:


Prezenty z okazji Dnia Kobiet, moich urodzin i powitalna książka z Klubu Książki Kobiecym Okiem:



Trochę zakupów własnych z różnych promocji:



I jeszcze zakupy własne ("Czarne skrzydła" były prezentem, pomyliłam stosik):



Prócz książek widocznych na zdjęciach kupiłam jeszcze "Szklany tron", który zapomniałam sfotografować.
A jak się mają Wasze biblioteczki? Jakie książki do Was ostatnio przybyły?



9 komentarzy:

  1. jestem pod wrazeniem! u mnie zaledwie... z 4 dotarly :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe stosy! :D Jestem pod ogromnym wrażeniem i zazdroszczę. :D Zauważyłam tam książkę "Chłopak, który zakradał się do mnie przez okno" i cóż... czekałam na tą powieść jak szalona, a zawiodłam się ogromnie. Jestem ciekawa Twojej opinii. Pozdrawiam. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Czarne skrzydła to wspaniała książka. W ogóle wzbogaciłaś się o masę świetnych tytułów! Pozostaje mi tylko życzyć przyjemnego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Imponujące stosy...zazdroszczę chociażby "Nowego Jorku"

    OdpowiedzUsuń
  5. Super, zazdroszczę połowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Najbardziej zazdroszczę książki Arne Dahla. Piękny stos;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie stosy! U mnie w marcu tylko 9 książek z wymian książkowych i 1 zakup. :) W krainie kolibrów zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny stosik :)) U mnie niestety o wiele mniejszy , ale i tak cieszy:)
    Pozdrawiam Pośredniczka

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twoją wizytę! Będzie mi miło, jeżeli zostawisz w komentarzu jakiś ślad po sobie :)