wtorek, 1 marca 2016

Podsumowanie lutego i marcowy TBR



Luty był dla mnie świetnym miesiącem! Jest to najkrótszy miesiąc w roku, ale wcale tego nie odczułam, bo przeczytałam w nim aż 9 książek. Jestem bardzo zadowolona z tego wyniku i choć nie czytam na wyścigi, to cieszę się, że mój olbrzymi stos troszkę zmalał.

W lutym miałam też okazję patronować wspaniałej powieści, czyli "Ósmemu kolorowi tęczy"! To  mój pierwszy patronat, więc na zawsze pozostanie szczególny. Książka jest cudowna i z całego serca ją Wam polecam.

W ciągu tego miesiąca na blogu pojawiły się:

- PANIE Z CRANFORD E.Gaskell
- KILKA GODZIN PRZED ŚWITEM D.Koontz
ANNA I POCAŁUNEK W PARYŻU  S.Perkins
- SZUKAJĄC SZCZĘŚCIA A.Krasińska
- ÓSMY KOLOR TĘCZY M.Senator
- BETA R.Cohn
- BETA-NOWE POKOLENIE R.Cohn
- GORĄCE KRZESŁA A.Dahl
- 5 POLSKICH INSTAGRAMÓW KSIĄŻKOWYCH WARTYCH OBSERWOWANIA
- KAMIEŃ I SÓL V.Scott
- NAJCIEKAWSZE PREMIERY KSIĄŻKOWE MARCA

Marcowy TBR prezentuje się tak:


A jak Wam minął miesiąc? Mieliście czas na czytanie? Przeczytaliście coś wartego uwagi? Dajcie znać w komentarzach :)

5 komentarzy:

  1. Ciekawy stosik na marzec.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Coben ostatnio często się pokazuje na blogach, muszę wrócić do twórczości autora. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też! Zdecydowanie!
      I wreszcie muszę kupić jego książki w nowych wydaniach ♥

      Usuń
  3. Wow, ile pięknych książek. Oby marzec był dla Ciebie jeszcze lepszy pod względem czytelniczym.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow... gratuluję wyniku. :) kilka z tych książek mnie ciekawi i chętnie spojrzę na Twoje recenzje. Stosik na marzec też interesujący. Jak widzę, już kilka z zaplanowanych lektur przeczytałaś.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twoją wizytę! Będzie mi miło, jeżeli zostawisz w komentarzu jakiś ślad po sobie :)