wtorek, 23 lutego 2016

Polecajka: 5 polskich instagramów książkowych, które warto obserwować


Ta dam!!! Na blogu właśnie rusza nowa seria! Będę w niej polecać Wam różne artykuły, wpisy blogowe i wszystko to, co z tematyką książkową związane. Znajdziecie tu odnośniki do ciekawych postów na innych blogach, fajnych filmików na booktubie, czy zestawienia promocji książkowych. Warto więc zaglądać, bo zawsze będzie tu coś ciekawego i pożytecznego!

Dziś 5 najbardziej cieszących oko polskich profili instagramowych 
o tematyce książkowej, na które często zaglądam! Kolejność zupełnie przypadkowa.


















Tak prezentuje się lista moich ulubionych polskich książkowych instagramów. Zdjęcia u tych osób są zawsze bardzo inspirujące 
i naprawdę motywują do czytania!

A czy Wy macie ulubione konta na IG, na które chętnie zaglądacie? Podrzućcie linki w komentarzu, chętnie zajrzę!

Na koniec zostawiam Wam link do mojego profilu, ze zdjęciami jestem na bakier, ale często organizuję tam rozdania, więc warto zaobserwować.







5 komentarzy:

  1. Bardzo dziękuję za wyróżnienie! Jest mi niezmiernie miło :)
    Zapowiada się fajna seria :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojej!!! Dziękuję za wyróżnienie! Jest mi bardzo, bardzo miło! ;)
    Seria zapowiada się bardzo ciekawie.
    Pozdrawiam
    http://monicas-reviews.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja instagrama założyłam jakiś czas temu ale w ogóle z niego nie korzystam. Nie mam nawet pojęcia czy jeszcze istnieje ;) Ale uważam, że niektóre zdjęcia książek ludzie robią świetne, mnie by to się nigdy nie udało ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Znam wskazane instagramy i z chęcią sama oglądam zdjęcia na nich publikowane. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie profile znam i bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twoją wizytę! Będzie mi miło, jeżeli zostawisz w komentarzu jakiś ślad po sobie :)