sobota, 2 stycznia 2016

Top 15 najlepszych książek 2015!


  Mamy już drugi dzień nowego roku, stary powoli przechodzi do historii. 
Te początkowe tygodnie powinny być czasem podsumowań i postanowień. 
Tak też będzie i tutaj. Chcę Wam dziś przedstawić zestawienie 15  najlepszych książek, które przeczytałam w roku 2015! Ciężko było wybrać, a jeszcze gorzej nadać konkretne miejsca odpowiednim tytułom, jednak po wielu trudach zestawienie wygląda tak:








13. "Szkoła latania" Sylwia Trojanowska



































Bardzo, ale to bardzo ciężko było  mi stworzyć ten wpis. Okazuje się, 
że w większości przypadków trafiam na naprawdę dobre książki i 15 miejsc 
w zestawieniu to stanowczo za mało! Na szczęście w przyszłym roku będzie ich już 16 ;) 
Czy Wy tworzyliście takie zestawienia? Jakie książki w nich królują?







9 komentarzy:

  1. Czytałam kilka z Twojej listy: Światło (ale trochę się zawiodłam) i Wbrew sobie (które wyląduje raczej na liście tych najgorszych). Też zrobiłam u siebie takie zestawienie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Światło" było dobre, ale nie AŻ tak dobre, jak się spodziewałam - dlatego jest troszkę poza podium. "Wbrew sobie" dla mnie cudowne i chyba tylko od Ciebie słyszałam negatywną opinię :)

      Usuń
    2. A bo ja zawsze wyjdę na przód z negatywną recenzją książki, którą wiele osób lubi :D

      Pozdrawiam Cię :)

      Usuń
  2. Czytałam 7 książek z twojej listy:) Mój faworyt nr 1 to Kasacja:) 2. Pierwsza na liście. 3. Morderstwo na Korfu, 4. Światło którego nie widać, 5. Ekspozycja, 6. Po prostu bądź, 7. Znalezione nie kradzione:) Ja jeszcze z wydanych w 2015 miałabym do polecenia: Drach - Szczepan Twardoch, Stulecie Winnych - Ałbena Grabowska, Zaginięcie - Remigiusz Mróz, Wtedy - Joanna Olczak Ronikier:) Dziękuję też za inne tu polecone. Bede czytać:) Pozdrawiam Gosia

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjne zestawienie! Czytałam "Moje śliczne" więc wiem, że zasługuje na bardzo wysokie miejsce. W najbliższych planach mam powieści Remigiusza Mroza więc mam nadzieję się nie zawieść. Jedyną pozycją, którą raczej się nie zainteresuję to "Ogień i woda", to nie mój klimat. Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie przeczytalam ani jednego ale na kilka mam chrapke zestawienie zacne:3

    OdpowiedzUsuń
  5. Kilka książek z Twojej listy czytałam. Świetny ranking.

    OdpowiedzUsuń
  6. żadnej z tych książek nie czytałam :c
    widzę jakie mam czytelnicze braki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Część książek czytałam, część mam w planach. Wysoka pozycja dla Światła, którego nie widać, a mnie ona lekko rozczarowała ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twoją wizytę! Będzie mi miło, jeżeli zostawisz w komentarzu jakiś ślad po sobie :)