sobota, 30 stycznia 2016

7ReadUp - mój TBR

 7ReadUp

 Podejmuję wyzwanie i biorę udział w 7ReadUp u Marty z bloga Secret Books! 
Po kliknięciu w powyższy baner przeniesiecie się do wpisu Marty, gdzie możecie zapisać się do maratonu i przeczytać o jego zasadach. W skrócie powiem Wam tylko, że akcja będzie trwać w dniach 01-07 luty i będziemy w tym czasie czytać książki, których pierwsze litery tytułów muszą ułożyć się w nasze imię.

Mój TBR przedstawia się następująco:



  1. Kilka godzin przed świtem D.Koontz
  2. Anna i pocałunek w Paryżu - S.Perkins
  3. Szukając szczęścia -A.Krasińska
  4. Igrzyska śmierci - S.Collins
  5. Ania z Zielonego Wzgórza - L.M.Montgomery

Cały stosik prezentuje się tak:


Suma wysokości grzbietów to 11 cm. 

O moich postępach będę Was informować na Instagramie i na Facebooku.

Na YT pojawił się też mój TBR w formie filmiku ( jakość taka sobie, słońce wariowało), zapraszam do oglądania:




Dajcie znać w komentarzach, czy Wy również bierzecie udział w 7ReadUp? Jakie książki macie zamiar wtedy przeczytać? Trzymajcie kciuki, żeby udało mi się przeczytać wszystkie zaplanowane pozycje ;)


3 komentarze:

  1. cieakwy pomysl ale nie wiem czy bym znalzla cos czego nie czytalam mam w domu i skladaloby sien a moje imie xD teraz sesja wiec sobie odpuszcze :D

    OdpowiedzUsuń
  2. O, hehe. U mnie też w TBR na tę akcję jest Ania! Powodzenia ci życzę w czytaniu! ;)

    Zapraszam do siebie
    http://to-read-or-not-to-read.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twoją wizytę! Będzie mi miło, jeżeli zostawisz w komentarzu jakiś ślad po sobie :)