poniedziałek, 11 stycznia 2016

3 wyzwania czytelnicze, w których wezmę udział w 2016 roku



W tym roku po raz pierwszy zdecydowałam się wziąć w wyzwaniu  czytelniczym 
i to nie w jednym, a od razu w trzech. Z całego morza propozycji wybrałam tylko te, które naprawdę bardzo przypadły mi do gustu. Pozwalają wziąć udział w swego rodzaju rywalizacji, ale jednocześnie nie ograniczają zbyt mocno wyborów książkowych, dla mnie to bardzo ważne.

Pierwsze z wyzwań, z którym zamierzam się zmierzyć to Mini Book Challenge zorganizowane przez Miłkę z bloga Mozaika Literacka. Skradło moje serce ciekawymi zadaniami do zrealizowania i nie przestraszyło zbyt dużą ich ilością.

 wyzwanie czytelnicze

Jedno wyzwanie byłoby jednak zbyt proste, dlatego idę dalej i próbuję się zmierzyć jeszcze z dwoma, które dają dużo swobody, co do wyboru lektury. Dodatkowo najlepsi dostaną nagrodę, więc z tym większą radością wezmę udział.  Te dwa ciekawe i motywujące wyzwania znajdziecie na blogu Recenzje Ami. Po kliknięciu 
w obrazek przeniesiecie się do zasad każdego z nich.

 wyzwanie czytelnicze



 Czytam Opasłe Tomiska


Jestem pełna zapału i bardzo chcę osiągnąć jak najlepsze wyniki w każdym 
z wyzwań, jednak najważniejsze w tym wszystkim jest po prostu czytanie. Na blogu pojawi się niedługo oddzielna zakładka, w której znajdziecie moje wyzwaniowe postępy

A czy Wy podejmujecie się w tym roku jakiegoś wyzwania? Pochwalcie się!













3 komentarze:

  1. Nie pozostaje mi nic innego, jak tylko życzyć powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzymam kciuki, aby udało Ci się je wypełnić ;) u mnie na tapet wzięte lektury szkolne i klasyka ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twoją wizytę! Będzie mi miło, jeżeli zostawisz w komentarzu jakiś ślad po sobie :)