wtorek, 8 grudnia 2015

Top 5 najlepszych prezentów książkowych dla fana thrillerów (oraz kryminałów i literatury sensacyjnej)!

 Święta zbliżają się wielkimi krokami, a wraz z nimi wyjątkowy czas spędzany 
z najbliższymi. Wielu z Was na pewno ma w swoim otoczeniu książkowych maniaków i wtedy wiadomo, najlepszy prezent to książka.  Co zrobić, gdy Wasz kochany książkoholik czytuje inne gatunki niż Wy? Jak wybrać tytuł, który mu się spodoba? Przychodzę Wam z pomocą i w ciągu kilku najbliższych dni będę przedstawiała sprawdzone przeze mnie propozycje książek dla wielbicieli konkretnych gatunków. Zaglądajcie na bloga, bo pojawią się również top listy upominków podzielone według płci, będzie coś dla nastolatków, jak również dla dzieci!



Na początek lista książek, które powinny spodobać się fanom mocnych wrażeń. Jeśli bliska Wam osoba zaczytuje się w różnego rodzaju thrillerach i kryminałach, 
te propozycje prezentów powinny zdać egzamin! Każda z tych pozycji jest przeze mnie przeczytana i sprawdzona!


Nie byłabym chyba sobą, gdybym nie skorzystała z okazji i nie poleciła mojego ukochanego Chattama. Polecam te książki wielu osobom i jeszcze nie zdarzyło się, żeby się komuś nie podobały. Ale jest jeden warunek: obdarowany musi lubić naprawdę mocne wrażenia. Ten francuski autor nie ma litości dla psychiki czytelnika. Z książek leje się krew, czuć zapach śmierci a strach trzyma za gardło  do ostatniej strony.Polecam Wam tutaj dwie książki autora, które stanowią jeden cykl otwarty przez "Plugawy spisek". Moje recenzje tych książek znajdziecie tutaj 
i tutaj. Maxime Chattam to pisarz, o którym ciągle słyszy za mało osób, a jego powieści są naprawdę rewelacyjne!


"BlackOut" to pięknie wydana cegła z bardzo niepokojąco prawdziwą zawartością. W wyniku ataku terrorystycznego w całej Europie brakuje prądu. Jest środek zimy. Nie ma ogrzewania, wody, benzyny. Zaczyna się prawdziwa anarchia. Książkę połyka się w całości, pomimo jej olbrzymich gabarytów. Jako prezent będzie wyglądać bardzo imponująco, a jej treść zwali obdarowanego z nóg!
Moja  recenzja tutaj.



Nie oszukujmy się, każdy szanujący się czytelnik słyszał o Remigiuszu Mrozie. Mróz zamieszał na rynku, wszyscy go czytają, bo jest teraz bardzo "trendy". Dlatego Wasz książkoholik może być bardzo zadowolony, gdy w świątecznej paczce znajdzie thrillery prawnicze autorstwa tego Pana. Ich główna bohaterka, Joanna Chyłka to kawał porządnej hetery. Karmiona w dzieciństwie żyletkami, świetna prawniczka i jej przyboczny Zordon kupią sobie przychylność każdego czytelnika. Moja recenzja tutaj i tutaj.


Jeśli Wasz książkoholik lubi się podczas lektury trochę pośmiać, to najlepszym wyborem będą dla niego książki Alka Rogozińskiego. To świetne kryminały 
i jednocześnie rewelacyjne komedie! Ich bohaterka to poczytna pisarka, którą ewidentnie prześladuje pech, bo gdzie się nie pojawi, dochodzi do morderstwa. Dzielna i odważna Joanna bierze sprawy w swoje ręce i bawi się w detektywa. Efekty jej śledztw nie zawsze są zadowalające, ale rozrywka przy tym przednia! Moja recenzja tutaj i tutaj.


Ostatnim tytułem, który pragnę Wam polecić jest książka, którą czytałam bardzo niedawno.
W przeszłości dwie małe dziewczynki zabiły trzecią. Po wielu latach dochodzi do przypadkowego spotkania dwóch kobiet po przejściach. W okolicy pojawia się morderca młodych dziewczyn, wszystko zaczyna się gmatwać. Od dawna ułożone życie, nowa tożsamość wydają się być zagrożone...
Książka ponura i ciężka, ale rewelacyjna. Zadowoli wymagającego czytelnika. Moja recenzja tutaj.

Tak przedstawiają się moje rekomendacje książkowych prezentów dla łowców mocnych wrażeń! Już niedługo na blogu zestawienie upominków dla wielbicielek dobrej literatury kobiecej!




7 komentarzy:

  1. Świetny pomysł na wpis :) uwielbiam thrillery, a książki Remigiusza Mroza będą moim najbliższym zakupem 😀

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny wpis, uwielbiam kryminały więc z poleceń sama skorzystam. U mnie na pierwszy rzut pójdą panowie Mróz i Rogoziński. Wierzę, że będzie to uczta literacka. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. "BlackOut" mam w domu, niedługo przeczytam a co do serii o Chyłce i Zordonie - zgadzam się :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Książki Alka Rogozińskiego bardzo gorąco polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z tej listy znam wszystko, oprócz Blackout, już dawno myślałam nad zakupem, ale zawsze coś...Po prostu tak mnie zachęciłaś do tej książki, że muszę przeczytać, no i uwielbiam takie cegły:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Spodziewałam się propozycji 5 thrillerów (wszak taki tytuł Twojego posta), a widzę, że większość to kryminały, czyli nieco lżejszy gatunkowo kaliber. ;) Rogozińskiego mam w planach, ale nie pod tegoroczną choinkę. ;) Zaintrygowały mnie te "Dziewczyny", więc zapisuję książkę na listę. Dzięki za polecenie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Pora sięgnąć po książki Alka Rogozińskiego :-) podobno mają być w paczce gwiazdkowej mojego Męża. Myślę, że się podzieli :-)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twoją wizytę! Będzie mi miło, jeżeli zostawisz w komentarzu jakiś ślad po sobie :)