poniedziałek, 28 grudnia 2015

Grudniowo-gwiazdkowy book haul!



Święta, Święta i po Świętach! Tego stwierdzenia na moim blogu zabraknąć 
nie mogło! Choć świąteczny czas jest chyba najprzyjemniejszy w całym roku, 
to cieszę się, że nadeszły już normalne szare dni. Brzuch jak piłka przypomina mi 
o trzydniowym obżarstwie i stresuje, bo przecież za kilka dni Sylwester i trzeba się zgrabnie prezentować. Grudzień był dla mnie i dla mojej biblioteczki bardzo owocnym miesiącem, opłacało się być grzecznym przez cały rok, by pod choinką znaleźć wymarzone prezenty. Stosik, który Wam dziś pokazuję to jednak nie same gwiazdkowe upominki, jest kilka zakupów własnych, egzemplarz recenzencki 
i pożegnalny prezent od znajomych z pracy. Nie mogłam się tym wszystkim 
nie pochwalić!


Kilka dni przed Świętami zupełnie przypadkiem trafiłam do księgarni Świata Książki i upolowałam tam dwa cuda! "W śnieżną noc" udało mi się znaleźć za 14,90 zł, 
więc nie mogłam sobie odmówić zakupu. Wprawiając się w bożonarodzeniowy nastrój zdążyłam już ją przeczytać i niestety, ale się trochę rozczarowałam. 
Te opowiadania bardziej chyba spodobają się nastolatkom. Nie powaliły mnie.


Na Allegro udało mi się wylicytować za zabójczą cenę 9 zł "Nigdziebądzia", 
na którego czaiłam się już od dłuższego czasu.


Kilka dni przed Bożym Narodzeniem listonosz przyniósł mi egzemplarz recenzencki od Autora. W tajemnicy Wam powiem, że właśnie ją czytam i zapowiada się całkiem dobrze!


W tym roku byłam bardzo grzeczna, Mikołaj ( czy raczej trzech Mikołajów) to docenił i pod choinką znalazłam aż dziesięć cudownych książek!


Ostatni stosik to prezent od znajomych z pracy.

Całość prezentuje się tak:



Nie ma dla mnie większej radości niż nowe książki w biblioteczce! Szkoda tylko, 
że w pakiecie z nimi nie dostaje się wolnego czasu na ich przeczytanie. 
Jak prezentują się Wasze grudniowe stosiki? Czy pod choinką znaleźliście jakieś książki? Pochwalcie się w komentarzach!





9 komentarzy:

  1. Syn autorsta Jo Nesbo kupione przez rodziców( mam wspaniałych rodziców) w empiku. Sam natomiast dorwałem "Wołanie Grobu" S. Becketta i " Przebudzenie " S.Kinga w Biedronce :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekny sama zrobilam stosik caloroczny :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Seria Igrzysk Śmierci yo jest toco chciałabym mieć:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny stosik. Ja również umieściłam swój grudniowy book haul na blogu.

    OdpowiedzUsuń
  5. "To" też do mnie przybyło :) Wielka cegła :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny stosik, sama chętnie przeczytałabym "Czarną samicę kruka" :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Och jakże zazdroszczę kilku pozycji!

    OdpowiedzUsuń
  8. Haha w mojej gwiazdkowej paczce również znalazł się "Obłęd" xD
    Piękny stosik, za tym wydaniem "To" nieźle się nalatałam...

    Zapraszam na mój grudniowy Book Haul :D

    http://kasi-recenzje-ksiazek.blog.pl/2016/01/03/book-haul-grudzien-2015/

    OdpowiedzUsuń
  9. Erik Axl Sund - świetne książki!
    A cały stosik bym Ci podebrała :D Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twoją wizytę! Będzie mi miło, jeżeli zostawisz w komentarzu jakiś ślad po sobie :)