czwartek, 5 listopada 2015

The Smurfs Book TAG



 Już od bardzo dawna nie było na blogu żadnego tagu, 
a że uwielbiam Smerfy i zauważyłam świetny tag z ich udziałem 
u MajkaBloguje - nie pozostało mi nic innego, jak po prostu 
go zrobić! Postanowiłam zaprosić do wykonania tego tagu następujące osoby:
Niebieska zakładka
Domowa Księgarnia
Książki Milki

Mam nadzieję, że będziecie się podczas tej zabawy bawić równie dobrze, jak ja! :)

                                 

Papa Smerf - książka z mądrym bohaterem, przywódcą

Dumbledore 









Smerfetka - książka z miłą i sympatyczną bohaterką





Ważniak - książka ze sprytnym detektywem




Osiłek - książka z silnym i wojowniczym bohaterem





Harmoniusz - książka z motywem muzyki






Ciamajda - książka, którą wszyscy wychwalają, jednak tobie się średnio podoba




Śpioch - książka z nudną fabułą, że zasypiałeś przy jej czytaniu






Malarz - książka z piękną okładką






Zgrywus - twoja ulubiona śmieszna książka





Łasuch - książka, w której spodobał ci się wątek z jedzeniem



Brakowało mi takiej uroczej zabawy w dobieranie książek do odpowiedniej kategorii. Nie macie pojęcia, o ilu kiedyś tam przeczytanych tytułach można sobie przy okazji przypomnieć :)
Co prawda, moje nominacje już powędrowały do konkretnych osób,  ale gdybyście mieli ochotę zrobić u siebie ten tag, podrzućcie link - chętnie poczytam !













2 komentarze:

  1. "Ekspozycję" mam w planach :) Muszę koniecznie przeczytać tę książkę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam Maas za tworzenie takich rewelacyjnych bohaterów ;)
    Thievingbooks

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twoją wizytę! Będzie mi miło, jeżeli zostawisz w komentarzu jakiś ślad po sobie :)