czwartek, 12 listopada 2015

Gdzie tanio kupić książki ? Najlepsze księgarnie internetowe według "Co warto przeczytać ?"


Na Facebook'u jestem członkiem wielu grup dla książkoholików. Jednym 
z najczęściej padających tam w postach pytań jest  kwestia księgarń internetowych, które mogą się poszczycić najniższymi cenami i rewelacyjnymi promocjami. Wiem, że wielu z Was również interesuje ten temat, dlatego stworzyłam zestawienie najtańszych dyskontów i księgarń, które znajdziecie w Sieci:


Księgarnia internetowa niePrzeczytane.pl to sprawdzony przeze mnie serwis 
z naprawdę tanimi książkami. Haczyk polega tutaj na tym, że ceny książek potrafią się na tej stronie często zmieniać i każdego dnia mogą być troszkę inne. Zamawiałam z tej księgarni dwa razy, za każdym razem przesyłkę otrzymałam bardzo szybko, ale wiem, że niektórzy skarżą się na opóźnienia wysyłki. Minusem jest fakt, że w opcjach dostawy nie ma możliwości wybrania dostarczenia przesyłki przez listonosza do domu, jeśli wybierzecie Pocztę Polską jako dostawcę paczki, będziecie musieli ją odebrać w placówce pocztowej. Na szczęście przesyłka może być dostarczona również przez firmę kurierską, lub do kiosku ruchu. Każdy znajdzie odpowiednie wyjście dla siebie.


Aros to jedna z najbardziej popularnych księgarń internetowych. Prawie każda książka z rabatem 30%, niektóre z wyższym. Bardzo sprawna obsługa i szybka wysyłka - można szybko i tanio uzupełnić swoją biblioteczkę. Dodatkowo, podczas składania zamówienia wyświetla się przewidywana data nadania 
i dostarczenia przesyłki. Tutaj zamawiam zdecydowanie najczęściej i zawsze jestem bardzo zadowolona.


Dedalus to nie tylko internetowy sklep z książkami, sieć posiada również księgarnie stacjonarne w niektórych miastach Polski (adresy sklepów tutaj ). Na tej stronie 
nie znajdziecie najnowszych bestsellerów, ale traficie na prawdziwą kopalnię naprawdę tanich książek.  Kupicie tutaj ciekawe thrillery, horrory, czy literaturę kobiecą po 8, 10, czy 15 złotych. Książki oczywiście nowe. 
Udało mi się zakupić u nich dwa tomy "Parabellum" po 13 złotych sztuka !


Tania Książka to strona, na którą warto zaglądać szczególnie 
ze względu na stałą akcję "Książka do 9 złotych" . W bardzo atrakcyjnej cenie można czasem upolować ciekawe perełki. Ceny nowości są tutaj różne, jednak najczęściej promocje nie są aż tak głębokie jak na pozostałych wymienionych przeze mnie stronach.

Gdzie Wy najczęściej robicie zakupy książkowe ? Może macie jakąś ulubioną tanią księgarnię, której nie znam ? Piszcie 
w komentarzach!


4 komentarze:

  1. Ostatnio świetne promocje ma światksiążki i księgarnia dadada - obydwie przetestowane 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Najczęściej kupuję książki z drugiej ręki, na bazarkach dla potrzebujących zwierząt, no i oczywiście w biedronce. Dwa dni temu trafiłam na stronę aksiazka.pl, gdzie zapchałam koszyk po same brzegi książkami po 11zł :D większość to wydanie kieszonkowe, ale ja takie lubię.

    OdpowiedzUsuń
  3. Znam wszystkie te księgarnie i często w nich kupuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja często zamawiam z Arosa, bo jest chyba najtańszy :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twoją wizytę! Będzie mi miło, jeżeli zostawisz w komentarzu jakiś ślad po sobie :)