wtorek, 17 listopada 2015

3 młode blogi książkowe, na które warto zaglądać




 Od dłuższego czasu noszę się z zamiarem polecenia Wam kilku bardzo ciekawych blogów książkowych, które są na mojej stałej liście "must read" i jestem na bieżąco praktycznie z każdym nowym wpisem, który pojawia się na ich łamach.  Ich cechą charakterystyczną jest to, że istnieją od bardzo niedawna, jednak według mnie są bardzo wartościowe i zasługują na to, by dowiedziało się o nich więcej osób - widać, że Autorki wkładają w nie wiele pracy i serca.



Rude recenzuje to młody ( choć najstarszy w tym gronie), 
ale bardzo szybko rozwijający się blog. Znajdziecie tu prócz ciekawych recenzji, całe mnóstwo tagów, piękne zdjęcia i bardzo estetyczną szatę graficzną. Polecam zajrzeć też na Instagram u Rude - uwielbiam oglądać jej wspaniałe książkowe kompozycje! Wpisy na blogu pojawiają się często i zawsze można znaleźć coś dla siebie.





Porozmawiajmy o książkach to kolejny młodziutki blog, jednak bardzo szybko udało mu się wkraść w moje serce i często tu zaglądam. Klaudia poleca czytelnikom książki w naprawdę zajmujący sposób. Od jej recenzji ciężko się oderwać, 
są dynamiczne, bardzo wartościowe i potrafią zachęcić do konkretnych tytułów. Warto zaglądać!


Mozaika literacka to jeszcze bobas w blogowym światku, jednak całkiem dobrze rokujący. Z tego, co udało mi się zauważyć, to Autorka bloga bardzo lubi kryminały 
i thrillery, czym zaskarbiła sobie moją subskrypcję. Bardzo ciekawe, na wysokim poziomie recenzje, napisane zgrabnym i lekkim językiem. Miło się czyta 
i jeszcze milej na tego bloga wraca!


Czy zaglądacie na którąś z wymienionych przeze mnie stron? 
Może sami wpadliście na jakieś ciekawe nowe blogi książkowe? Jeśli tak, zostawcie link w komentarzu :)







7 komentarzy:

  1. Weszłam z ciekawości zobaczyć, które z blogów polecasz i widzę swój :) Bardzo dziękuję za tak miłe słowa i za polecenie. Znam też pozostałe polecane blogi i także zyskały moją sympatię. Dobre i wartościowe recenzje spotkałam na obydwu stronach. Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cała przyjemność po mojej stronie ;)

      Usuń
  2. Znam wszystkie trzy blogi i chętnie nie nie zaglądam. Masz rację, warto je polecać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O Mozaice nie słyszałam, ale już nadrabiam! :) Kryminały i thrillery to jak najbardziej moje klimaty.
    No i oczywiście jeszcze raz dziękuję za wyróżnienie ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Ty wiesz, Kasiu, jak ja bardzo Ci dziękuję za to, że doceniłaś mój blog. :) Ale skoro jest możliwość, to dziękuję jeszcze raz. <3

    OdpowiedzUsuń
  5. "Rude recenzuje" często się przewija w tagach i nominacjach, które się pojawiają u mnie na blogu- czyt. ktoś nominował mnie obok RR, dostał nominację od RR, a mnie przerzucił, itd. :D
    A polecić mogę swój kanał na youtubku, choć nie wiem, czy słowo "młodość" do tego pasuje :D

    OdpowiedzUsuń
  6. "Rude recenzuje" znam, "Mozaikę literacką" również, a "Porozmawiajmy o książkach" właśnie dzięki Tobie poznałam;)

    www.ksiazkoholiczka94.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twoją wizytę! Będzie mi miło, jeżeli zostawisz w komentarzu jakiś ślad po sobie :)