niedziela, 25 października 2015

Jak szybko i tanio uzupełnić swoją biblioteczkę ? Jesienny Festiwal Książek w Biedronce.

 Nasza kochana Biedronka znów przychodzi z wspaniałą promocją książkową! 
Od 26.10 w dyskontach będzie można dostać mnóstwo interesujących tytułów za zawrotną cenę 8,99 zł za sztukę! 
Ja wybieram się jutro na polowanie,a na mojej liście chciejek znajdują się :











Biedronka tym razem naprawdę się postarała. Oferta wyprzedażowa jest bardzo atrakcyjna i naprawdę szeroka. Mam nadzieję, że uda mi się kupić choć kilka pozycji z mojej listy. 
Wybieracie się w najbliższych dniach do Biedronki? Jakie książki znalazły się na Waszej liście zakupów ? 
Pełną ofertę znajdziecie tutaj.



10 komentarzy:

  1. O tak, w Biedronce można porządnie się obkupić. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta promocja szczególnie przypadła mi do gustu :)

      Usuń
  2. Wooow! "Cięcie" w Biedzie! :) Polecam! :)
    Ja niestety mam takie szczęście, że same ochłapy zostają, kiedy przybywam... W Krakowie najwyraźniej na książki jest taki zbyt, że grzecznie nie czekają, aż ja je kupię. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się właśnie dziś udało "Cięcie" kupić :D

      Usuń
  3. To prawda - wiele ciekawych książek oferuje teraz Biedronka. Jednak znając życie w mojej Biedronce niewiele z tych książek będzie. Ja szczególnie poluję na "Cięcie" i "Być jak Adele" :)

    OdpowiedzUsuń
  4. "Cięcie" niezła powieść, polecam ;) a czy są to wydania pocket czy normalne? Bo ja za pocketami niestety nie przepadam, a skusiłabym się na "Misery"

    OdpowiedzUsuń
  5. "Cięcie" niezła powieść, polecam ;) a czy są to wydania pocket czy normalne? Bo ja za pocketami niestety nie przepadam, a skusiłabym się na "Misery"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego, co mi wiadomo "Misery" jest w wydaniu normalnym :)

      Usuń

Bardzo dziękuję za Twoją wizytę! Będzie mi miło, jeżeli zostawisz w komentarzu jakiś ślad po sobie :)