wtorek, 22 września 2015

Jestem szczęśliwa, bo... mam nowe książki !!! Book haul!

Dawno już nie robiłam dużych zakupów książkowych, nad czym ogromnie ubolewam! Ostatnio jednak Wydawnictwo Znak zorganizowało tak wspaniałą promocję, że zaspokoiłam swój książkowy głód! Za te wszystkie książki zapłaciłam łącznie 133 zł, wysyłka gratis!









Tak bardzo się cieszę z tych wszystkich pięknych książeczek, 
że chyba dziś nie zasnę! Nie ma nic lepszego dla książkoholika niż taki stosik! A jak tam Wasze biblioteczki? Co do nich ostatnio przybyło ?

5 komentarzy:

  1. Ah ile cudownych książek! Najbardziej chciałabym przeczytać ,,Zimową opowieść" :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapowiada się sporo czytania. Życzę mile spędzonego czasu z książką.
    Oto moje ostatnie zdobycze:
    http://ilovebooksbooksloveme.blogspot.com/p/wrzesniowe-zdobycze.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Wcale się nie dziwię, że się cieszysz. Życzę udanego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki Tobie skusiłam się na kolejne zakupy w Znaku.
    Zamówiłam dwie książki Helprina i Trylogię Dotyku Julii

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow! Świetne łupy i za rozsądną cenę! :) Zaczytania życzę i jak najwięcej równie udanych promocji książkowych :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twoją wizytę! Będzie mi miło, jeżeli zostawisz w komentarzu jakiś ślad po sobie :)