piątek, 17 lipca 2015

"Uczucie silniejsze od strachu" Marc Levy



  "Uczucie silniejsze od strachu" to kontynuacja przygód Andrew Stilmana, reportera New York Timesa,`który bardzo przypadł mi do gustu jako bohater literacki. Nie czytałam pierwszej części, 
po ukończeniu lektury drugiego tomu wiem, że po ten wcześniejszy warto sięgnąć.

Andrew Stilman zostaje wciągnięty w dziwną i niebezpieczną grę. "Przypadkowo" poznana w bibliotece kobieta okazuje się być wnuczką kogoś ważnego, kto wiele lat temu wywołał wielki skandal i został oskarżony o zdradę swojego kraju. Suzie jednak nawet przez chwilę nie wierzy, by zarzuty były prawdą.Z pomocą Andrew zaczyna na własną rękę bardzo niebezpieczne śledztwo, które odkryje przed nimi przerażającą tajemnicę, za  którą wielu gotowych jest zabić...

"Uczucie silniejsze od strachu" momentami kojarzyło mi się 
z "Kodem Leonarda da Vinci" Dana Browna. Jeśli spytacie dlaczego, odpowiem, że Suzie i Andrew bardzo przypominają mi głównych bohaterów "Kodu". Tak jak Langdon i jego towarzyszka, próbują rozwikłać tajemniczą zagadkę, a ich działania ściągają 
na nich uwagę bezwzględnych i niebezpiecznych ludzi.

Wartka akcja powieści sprawia, że łatwo wejść w świat przedstawiony i ciężko się oderwać od lektury. Doskonale uknuta intryga, zaskakujące, niemożliwe do przewidzenia zakończenie
 i całe mnóstwo punktów zwrotnych to cechy, które nie pozwolą Wam pozostawić tej książki niedokończonej. "Uczucie" to powieść, którą z całą pewnością możecie zabrać na urlop, licząc, 
że zapewni Wam nutkę adrenaliny i ciekawych przeżyć, oraz kilka godzin dobrej rozrywki. Miłośnicy sensacji
 i thrillerów nie będą zawiedzeni!

Moja ocena:
8/10

Za egzemplarz recenzencki uprzejmie dziękuję Wydawnictwu Albatros!

6 komentarzy:

  1. Uwielbiam sensacje/thrillery i dawno jakiegoś nie czytałam. A o tym autorze trochę uż słyszałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapowiada się całkiem ciekawie :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Doskonała intryga to coś, co lubię. Chętnie więc przeczytam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Spodobało mi się to, co napisałaś o książce. Intryga, wartka akcja i bohaterowie niczym z "Kodu Leonarda da Vinci" - to będzie na pewno fascynująca lektura:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie słyszałam wcześniej o tej książce, ale bardzo lubię "Kod.." i jeśli ta, o której piszesz wpadnie mi w ręce z chęcią ją przeczytam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawa książka, recenzja zachęca do przeczytania. :-)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twoją wizytę! Będzie mi miło, jeżeli zostawisz w komentarzu jakiś ślad po sobie :)