niedziela, 12 lipca 2015

Stosik, czyli jakie książki trafiły do mojej biblioteczki w ostatnim czasie



  Przychodzę dziś do Was z krótkim wpisem, w którym chcę Wam pokazać moje zdobycze z ostatnich kilku tygodni. Nie jest tego wiele i jestem z siebie dumna, bo chcę maksymalnie  ograniczyć zakupy nowych książek, by wreszcie przeczytać te, które już od dłuższego czasu czekają w kolejce.


 "Uczucie silniejsze od strachu" to egzemplarz recenzencki 
od Wydawnictwa Albatros. Jestem w trakcie lektury już teraz mogę Wam powiedzieć, że książka bardzo mi się podoba i swoim klimatem przypomina mi trochę powieści Dana Browna.


Kolejne dwie książki ze stosiku udało mi się kupić na Festiwalu Książek po 9,90 zł, jednak jestem troszkę zawiedziona, bo bardzo mi zależało na "Stulatku, który wyskoczył przez okno i zniknął", ale w żadnej Biedronce w mojej okolicy nie było tej pozycji. 
Czy komuś z Was udało się ją dostać?


 Ostatnie cztery książki kupiłam na promocji w Świecie Książki 
i za żadną z nich nie dałam więcej niż 15 zł, dorwałam je więc 
w naprawdę dobrych cenach.

Cały stosik prezentuje się tak:


Mam nadzieję, że powściągliwość w temacie książkowych zakupów uda mi się zachować jeszcze przez jakiś czas, żeby choć troszkę zmniejszyć kolejkę tytułów czekających na przeczytanie, która od ładnych paru miesięcy cały czas się wydłuża.

A co Wy ostatnio upolowaliście w księgarniach? Pochwalcie się!


5 komentarzy:

  1. Świat Książki jest najlepszy ;) Piękny stosik! Życzę miłej lektury. Ja do Biedronki nawet nie zawitałam... zbyt wielka byłaby pokusa ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne rzeczy :) Wyścig śmierci sama chętnie bym przeczytała ;)

    Bookeaterreality

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę coś w końcu Jamesa Pattersona preczytać!

    OdpowiedzUsuń
  4. jestem ciekawa wyscigu smierci :d poki co nic nie upolowalam hehehe

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też z Biedronce się obłowiłam i to całkiem nieźle. Dzisiaj pokażę swoje zdobycze. A Tobie życzę udanej lektury!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twoją wizytę! Będzie mi miło, jeżeli zostawisz w komentarzu jakiś ślad po sobie :)