czwartek, 11 czerwca 2015

Coffee Book Tag już u mnie!

Przychodzę dziś do Was z czymś, czego jeszcze na tym blogu 
nie było. Tak,tak, dobrze myślicie, będzie TAG! I to nie byle jaki tag, 
bo bardzo kawowy, smakowity i energetyczny! Rządzi ostatnio na polskim book tubie, jednak jego twórcą jest BangadyBangz 
i jego pomysł tak bardzo przypadł mi do gustu, że nie mogłam sobie odmówić jego wykorzystania!






Czarna kawa : Seria, w którą ciężko się wbić, ale ma wielu fanów.

Zdecydowanie w moim wypadku jest to "Gra o tron"! Wiem, że wiele osób za tą serią przepada, jednak ja nie dałam rady przebrnąć nawet przez pierwszy tom. Mnogość bohaterów i wątków sprawiła, że lektura zamiast sprawiać mi przyjemność, tylko męczyła.



Miętowa mocca : Książka, która zyskuje większą popularność 
w okresie świątecznym.
Nie przychodzi mi tutaj na myśl jedna książka! Myślę, że sama 
w okolicy Bożego Narodzenia chętniej niż zawsze sięgnęłabym
 po "Opowieść wigilijną", "W śnieżną noc", oraz "Zimową opowieść".
To idealne książki na zimowe wieczory!



Gorąca czekolada : ulubiona książka z dzieciństwa.

Ojej, trudny wybór, jednak postawię chyba na "Baśnie" Christiana Andersena! Do dziś pamiętam mamę, czytającą mi "Brzydkie kaczątko" na dobranoc.


Podwójne espresso : Książka, która trzymała cię na krawędzi fotela od początku, do końca.

Tutaj jest łatwo! Taką książką jest "Plugawy spisek" M. Chattama. 
W sumie to każda książka tego Autora doprowadza mnie do takiego stanu. Kocham!



Starbucks : Książka, którą widzisz wszędzie.

Oczywiście cała seria "Darów Anioła"! Te książki są po prostu wszędzie, ciągle wpadają mi w ręce w księgarniach, ciągle słyszę 
o nich na vlogach, są wymieniane chyba we wszystkich możliwych tagach!



Hipsterska kawiarnia : Książka napisana przez niezależnego autora.
Nie czytuję powieści niezależnych autorów. Brakuje mi odwagi 
i chyba boję się ryzykować! Może macie jakiś tytuł godny polecenia?


Ups! Przypadkowo dostałam bezkofeinową… : Książka, po której spodziewałeś się więcej.

Tytuł, który mnie rozczarował, choć nie okazał się totalną porażką to "Gdybym była tobą" L.R. Jones. Do dziś nie mogę pojąć, dlaczego ta książka ma tak wysoką ocenę na Lubimy Czytać! 
Nie wniosła do mojego życia niczego, poza tanią rozrywką.



Idealne połączenie : Książka lub seria, która była zarówno gorzka, jak i słodka, ale ostatecznie przypadła ci do gustu.

Tutaj wybór jest prosty - "Jeździec miedziany" to powieść, 
którą czytałam z wypiekami na twarzy, ale były momenty, których znieść nie mogłam i miałam ochotę spuścić Autorce lanie za infantylizm i hektolitry lukru.

To już koniec tego TAGU! Do jego wykonania nominuję... 
Was wszystkich! Zostawcie komentarzu link do Waszego wpisu 
z TAGIEM, bardzo chętnie zajrzę i poczytam! 




5 komentarzy:

  1. Świetny tag. Aż zachciało mi się kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Żadnej z tych książek nie czytałam, no może poza baśniami ;).
    Koniecznie muszę w końcu zapoznać się z serią Dary Anioła.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale fajny tag :) Pamiętam jak zaczytywałam się w "Jeźdźcu miedzianym" i choć często narzekam na takie romanse, to nic nie poradzę, że ta książka pochłonęła mnie bez reszty :))
    Może spróbuj na spokojnie z "Grą o tron" ? Ja po paru stronach stwierdziłam, że nie dam rady, ale na szczęście czytałam dalej, trzeba się jakby wbić w natłok informacji na początku, później będzie tylko lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie lubię kawy i zupełnie mnie nie kręci ten tag ;)

    http://ruderude-czyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobra kawa i książka to idealne połączenie ;) do tego trochę inspiracji (którą zaznałam u ciebie) i tak powstaje nowy wpis :D

    http://zatracona-w-innych-swiatach.blogspot.com/2015/06/coffie-book-tag.html

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twoją wizytę! Będzie mi miło, jeżeli zostawisz w komentarzu jakiś ślad po sobie :)