środa, 27 maja 2015

Znów kupiłam książki! Unboxing! #02

Witajcie Kochani! 
Dziś bardzo krótki, ale przyjemny post z moimi małymi zakupami na stronie nieprzeczytane.pl !
Bardzo polecam Wam tę stronę, bo ceny są jeszcze bardziej atrakcyjne niż na Arosie.Ja za swoje zakupy zapłaciłam 78,97 zł 
z przesyłką, więc biorąc pod uwagę ceny okładkowe moich nowych książek, bardzo tanio.




  Nie ukrywam, że jestem bardzo podekscytowana, ponieważ kocham Autorów wszystkich trzech moich nowiutkich cudeniek 
i nie wiem od której zacząć ucztę! Nic tak nie poprawia humoru jak nowe książki! 
Czytaliście już którąś z tych pozycji? Jakie są Wasze opinie? 

1 komentarz:

  1. Nie czytałam żadnej, ale marzę o książce Magdaleny Witkiewicz. Życzę miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twoją wizytę! Będzie mi miło, jeżeli zostawisz w komentarzu jakiś ślad po sobie :)