niedziela, 3 maja 2015

"Ukochany z piekła rodem" Alek Rogoziński



  Doświadczenie czytelnicze robi swoje i rzadko kiedy popełniam pomyłki przy doborze lektur. Tym razem również trafiłam 
w przysłowiową "dziesiątkę" - debiutancka powieść Alka Rogozińskiego dostarczyła mi mnóstwa przyjemnych chwil!

Główną bohaterką powieści jest Joanna, pisarka - celebrytka. Joanna jest przesympatyczną, aczkolwiek nieporadną i gapowatą kobietą w średnim wieku (choć uważa się za seksowną, powalającą na kolana petardę). Jako znana i lubiana ma nawet swoją agentkę - nietuzinkową, zapadającą w pamięć Betty. Kiedy pewnego dnia w domu Joanny znaleziony zostaje najprawdziwszy trup, kobiety postanawiają same rozwiązać zagadkę morderstwa!

"Ukochany z piekła rodem" zainteresował mnie przede wszystkim dlatego, że gdzieś na Facebooku rzucił mi się w oczy post, 
w którym powieść ta porównana została do książek pani Joanny Chmielewskiej. Gdy byłam jeszcze nastolatką, nałogowo zaczytywałam się w tytułach autorstwa pani Joanny, jest to jedna 
z tych Autorek, których nazwiska kojarzą się tylko i wyłącznie dobrze.
Faktycznie, poczucie humoru pana Rogozińskiego ma wiele wspólnego z tym, które znajdziecie w powieściach pani Chmielewskiej, ale... 
nie tylko. Dla mnie ten nowy na czytelniczym rynku Autor to mieszanka Chmielewskiej i Rudnickiej z duuuużym dodatkiem siebie samego!

Nie jest więc nudno ani wtórnie. Jest zabawnie, ciekawie, intrygująco, 
a momentami nawet strasznie! 
Dodatkowym atutem powieści jest fakt, że została wydana 
w formie bardzo przyjaznej Czytelnikowi. Dosyć duża przejrzysta czcionka sprawia, że oczy się nie męczą, a czytanie to sama przyjemność.

Z czystym sumieniem mogę polecić Wam "Ukochanego z piekła rodem" jako jedną z tych lektur, które niezawodnie wyczarują uśmiech na Waszych twarzach!

Moja ocena:
8/10

Za podarowanie mi "Ukochanego z piekła rodem" dziękuję Autorowi!!! :)

4 komentarze:

  1. Ja również polecam. Świetny kryminał przy którym można się pośmiać!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo bym chciała poznać tę książkę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zarówno opis, Twoje wrażenia, jak i duża, przejrzysta czcionka, sprawiają, że chętnie przeczytam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Z pewnością przeczytam :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twoją wizytę! Będzie mi miło, jeżeli zostawisz w komentarzu jakiś ślad po sobie :)