czwartek, 14 maja 2015

Co nowego w biblioteczce? Open box!!!

Dziś przychodzę do Was z postem, jakiego tu jeszcze nie było! 
W ciągu ostatniego tygodnia poczyniłam dość duże zakupy książkowe 
i chcę je Wam pokazać! Zapraszam na pierwszy w historii bloga open box :)









Parabellum udało mi się kupić w powalającej cenie 13 zł za tom 
na stronie Dedalusa!






Te pięknotki  z wielkiego kartonu to zakupy poczynione na fanpage'u 

Kupiłam też trzy książki, na które czaiłam się już jakiś czas, 
a które nie przetrwały w zamkniętej paczce do dziś :


Ostatnia perełka to egzemplarz recenzencki od Wydawnictwa Dreams :


Tak prezentują się moje zdobycze razem:


Dajcie proszę koniecznie znać w komentarzu, czy czytaliście 
którąś z tych książek i jakie wrażenie na Was zrobiła! 
Ponieważ to pierwszy taki wpis na blogu, napiszcie proszę, czy Wam się podobał i czy chcecie więcej tego typu notek :)

Lecę czytać! Pa pa!













4 komentarze:

  1. Piękne zdobycze, zazdroszczę Parabellum, bo dużo się nasłuchałam, ale też „Pierwszych piętnaście...” i „Między życiem...” , sama z chęcią bym przeczytała, więc czekam na Twoją opinię :D

    OdpowiedzUsuń
  2. O matko i córko ! W życiu nie kupiłam na raz tylu książek :) Fantastyczne ! Post jak najbardziej fajny i chętnie będę oglądać więcej. Te powieści Harris ładnie wyglądają rozłożone na blacie, może tak sobie zostaw ;) Czekam na recenzje "Cyrku nocy" okładka piękna i Parabellum ( cały czas się zastanawiam czy kupić, widziałam tę promocję w Dedalusie, jest bardzo kusząca ).

    OdpowiedzUsuń
  3. Z książek Mroza na pewno będziesz zadowolona. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, ile zdobyczy. I widzę książki Mroza, na pewno się nie zawiedziesz!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twoją wizytę! Będzie mi miło, jeżeli zostawisz w komentarzu jakiś ślad po sobie :)