poniedziałek, 27 kwietnia 2015

Wiosenny book haul


  Ostatni miesiąc ( no, prawie! - liczę od 18.03) był dla mnie wyjątkowo łaskawy w zakupy i prezenty książkowe! Jestem szczęśliwym człowiekiem!
Duża część stosiku to książki kupione kartą upominkową 
w Empiku, którą dostałam w prezencie urodzinowym od Męża, kilka tytułów kupiłam sama, ale starałam się kupować na promocjach!




Jestem właśnie w trakcie lektury "Startera" - podoba mi się bardzo,           ale kojarzy mi się z "Intruzem" Stephanie Meyer. W recenzji książki napiszę o tym więcej.
"Dlatego mnie kochasz" to jeden z zakupów  sponsorowanych przez Małżonka. 
"Kilka godzin przed świtem" kupiłam na promocji w Biedronce (nie pamiętam za ile!).
"Pośród żółtych płatków róż" - kolejna zdobycz z Biedronki.



Zdjęcie z cieniem mojej dłoni to oczywiście znane wszystkim 
z książkowych Instagramów piękności z Biedronki! Z tej kupki jedynie "Rozważna i romantyczna" została kupiona w Empiku.



Przekochane wydanie "Małych kobietek" dorwałam dziś 
w Biedronce za całe 14,90!


Kolejna porcja prezentów urodzinowych! (Czy Wy też kochacie mieć urodziny??? :D)


"Maminsynek" to znów Empik i karta upominkowa, a "House of Cards" dorwałam również w Empiku w promocji -20%!

Jak Wam się podobają moje książkowe łupy??? Czy dokonałam dobrych wyborów? Pochwalcie się jakie książki przybyły ostatnio na Waszych półkach!

10 komentarzy:

  1. ooo trafilam w male kobietki - sama bym to przeczytala :D urodizny sa fajne ale nie oznaczaja ksiazek :D chociaz umnie ten miesiac tez calkiem dobry!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Małe kobietki" bardzo kuszą, szczególnie, że wydane są ślicznie!

      Usuń
  2. Cudne ! Zazdroszczę Ci, że Twój mąż rozumie Twoją miłość do książek, ja na urodziny nie dostaję książek, najczęściej słyszę "masz już tyle, że chyba nie potrzeba ci więcej" albo od znajomych " chciałam ci kupić książkę, ale nie wiedziałam co juz czytałaś a czego nie " - a dla mnie każda książka to wielka radość :(
    Czekam na Twoją recenzję "Maminsynka" i "Ene due smierć" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mąż rozumie, ale to wynik mojego ciągłego powtarzania, że najlepszym prezentem jest książka i corocznego zamartwiania się, że pod choinkę nie dostanę nic do czytania :)

      Usuń
  3. Ile świetnych książek!! Żałuję, że żadnej z nich jeszcze nie czytałam :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny stosik!
    Szczególnie ciekawi mnie "Pośród żółtych płatków róż" (nie miałam pojęcia, że była w Biedronce) oraz "Maminsynek". "Północ i południe" i "Dumę i uprzedzenie" także upolowałam w Biedronce :) Miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Pośród żółtych płatków róż" była w Biedronce chyba z miesiąc temu :)

      Usuń
  5. Widzę, że zakupy w Biedronce się udały. Życzę przyjemnej lektury!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam już cały komplecik! :) Piękne!

      Usuń
  6. Ja także uważam, że książka to najlepszy prezent na każdą okazję! :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twoją wizytę! Będzie mi miło, jeżeli zostawisz w komentarzu jakiś ślad po sobie :)