piątek, 10 kwietnia 2015

"Autorka" Maria Ulatowska, Jacek Skowroński




 Pisałam już na profilu blogowym na FB, że unikałam tej książki jak ognia i naprawdę nie wiem, co mnie od niej odstraszało. 
Kiedy jednak zobaczyłam ją na półce w bibliotece, stwierdziłam, 
że to przeznaczenie i oto piszę dla Was tę notkę. 

W otoczeniu poczytnej pisarki zaczynają ginąć ludzie - 
jej czytelnicy, jak również znajomi i przyjaciele. Wygląda na to, 
że ostatecznym celem zabójcy jest sama autorka. Śledztwo w tej intrygującej sprawie prowadzi nadkomisarz w zespole z policyjną profilerką.

Książka jest rewelacyjna. Od samego początku sprawia, że nie ma się ochoty nawet na moment jej odłożyć. W trakcie lektury czeka Was wiele niespodzianek. Bo choć będzie Wam się wydawało, 
że doskonale wiecie kto i dlaczego morduje - nie będziecie nawet 
o krok od prawdy. 
"Autorka" od pierwszych stron trzyma w napięciu, a krótkie  rozdziały sprawiają, że nie wiadomo kiedy cała książka już będzie za Wami.

Bardzo serdecznie polecam!
Moja ocena:
8/10

6 komentarzy:

  1. Dla tych obiecanych niespodzianek z chęcią bym zajrzała.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja z Panią Ulatowską jeszcze przyjemności nie miałam, ale może kiedyś. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszy mnie Twoja pochlebna opinia, bo tą książkę ostatnio z biblioteki przyniosłam :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawa jestem, czy spodoba Ci się tak bardzo, jak mi :)

      Usuń
  4. Tak pochlebna opinia, że po prostu muszę się za nią rozejrzeć ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twoją wizytę! Będzie mi miło, jeżeli zostawisz w komentarzu jakiś ślad po sobie :)