czwartek, 5 marca 2015

Co znajdziecie na Co warto przeczytać? w marcu, czyli stosik



   Wiosna, wiosna... już prawie :) Nie wiem jak udało mi się prawie bezboleśnie przetrwać zimę, pewnie to zasługa odpowiednio dobranych lektur. Na marzec wybrałam książki , które wydają się być w większości lekkie i przyjemne. Kto oglądał stosik lutowy, ten wie, 
że marcowy zawiera kilka tytułów, których w ubiegłym miesiącu nie zdążyłam przeczytać. 
Kończę właśnie lekturę powieści Davida Baldacciego, już niedługo recenzja, ale już teraz mogę polecić tę pozycję fanom dobrej sensacji. 
W marcu postanowiłam skupić się troszkę na literaturze kobiecej, a to za sprawą najnowszych łupów z biblioteki:




Okładki jakoś szczególnie nie zachęcają i nie wiem dlaczego akurat te powieści przyciągnęły moją uwagę. Znacie którąś z nich ? Dobry wybór, czy raczej nie ?

Kolejna kobieca powieść na stosiku to trzecia część przygód Bridget Jones, którą podarował mi Mężulek ( bez okazji !!! ). Wiem, że opinie na temat książki są podzielone, ale ja Bridget kocham i już nie mogę doczekać się lektury!

"Dziewczyny z Danbury" wpadły mi zupełnie przypadkowo w ręce podczas którejś z wizyt w Empiku, opis książki mnie zaintrygował, sami zobaczcie:

Piper Kerman jeszcze do niedawna miała fantastyczne mieszkanie, kochającego faceta i obiecującą karierę przed sobą. Kiedy agenci federalni zapukali do jej drzwi z aktem oskarżenia, ledwo przypominała tę lekkomyślną, młodą kobietę, którą była tuż po zakończeniu Smith College.
Teraz jednak musi rozliczyć się z konsekwencjami swojego krótkiego, beztroskiego flirtu z handlem narkotykami i trafia do więzienia dla kobiet w Danbury, w stanie Connecticut. Jeżeli myślała, że choć w drobnym stopniu mogła przewidzieć, co ją czeka....cóż, grubo się myliła.


Myślę, że lektura tej książki będzie ciekawym przeżyciem!

Kolejną książką, którą chciałabym przeczytać w marcu jest "Mapa nieba", którą zakupiłam jakiś czas temu w Biedronce. Poprzedniej książki autorstwa Ebena  Alexandra nie czytałam, ale myślę, że się nie zawiodę. Mam takie dni, kiedy lubię poczytać książki niosące ze sobą świadectwo wiary. To dodaje mi sił i podnosi na duchu.



Pozostałe książki ze stosu to tytuły, które miałam zamiar przeczytać w lutym, ale niestety - zabrakło mi czasu. Mam nadzieję, że w marcu uda mi się zrealizować mój plan, a może nawet  jeszcze więcej.

Jakie książki Wy planujecie przeczytać w nadchodzących dniach? Czy któraś z wybranych przeze mnie interesuje Was szczególnie? Zapraszam do komentowania ;)

9 komentarzy:

  1. Czekam na Twoją opinię na temat Dziewczyn z Danbury :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super stosik, miłej lektury :) Jeszcze nic nie czytałam z Twoich zbiorów ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapowiada się bardzo ciekawie :) Czytałam tylko Bridget, bo ją uwielbiam :))
    "Mapa nieba" i "Sekretne życie..." najbardziej mne interesują, czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ooo brodget :D tego z checia tutaj poczytam ;d

    OdpowiedzUsuń
  5. Najbardziej ciekawią mnie Baldacci i Chamberlain.

    OdpowiedzUsuń
  6. Książki Kasi Bulicz-Kasprzak bardzo Ci polecam!

    OdpowiedzUsuń
  7. "Dziewczyny z Danbury" znam tylko dzięki serialowi, świetnemu zresztą. :) "Sekretne życie..." polecam gorąco! Bardzo dobra obyczajówka. :) No i Bridget...Nie powala i jest zdecydowanie za długa jak na to, co znajduje się w środku, ale...Każdy fan Bridget znać te książkę powinien. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja ogromnie polecam Chamberlain! :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapowiada się ciekawie :) Czekam na recenzję "Mapa Nieba" :3 Zainteresowała mnie :))

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twoją wizytę! Będzie mi miło, jeżeli zostawisz w komentarzu jakiś ślad po sobie :)