niedziela, 1 lutego 2015

Podsumowanie miesiąca z Co warto przeczytać




Do tej pory na blogu nie pojawiały się podsumowania książkowe, ale ponieważ sama chciałabym jakoś ułożyć i usystematyzować przeczytane pozycje - poznajcie nową serię wpisów na Co warto przeczytać ? .

Styczeń był naprawdę dobrym czytelniczym miesiącem. Miałam sporo czasu na czytanie, 
co zaowocowało jedenastoma poznanymi powieściami.Co najważniejsze, to fakt, że nie trafiłam na żadną totalną szmirę - co najwyżej trafiały się książki słabsze, nie było jednak tragedii.


W minionym  miesiącu udało mi się przeczytać i zrecenzować :

Na szczególne wyróżnienie w styczniu zasługują :


Za nietuzinkową opowieść, powrót do dawnych lat i ukazanie  łatwości, z jaką komercja spłyca najpiękniejsze nawet historie. Aha, i jeszcze za przepiękne wydanie książki.


Za powieść, która nie daje tylko przyjemności czytania, ale popycha do czynienia dobra.


Za pominięcie schematów, nowatorstwo i zaskakujące zakończenie.


Moje rozczarowanie miesiąca było jedno, ale baaaardzo bolesne, bo po Kingu spodziewałam się mocniejszych wrażeń. "Przebudzenie" mnie zmęczyło.



To by było na tyle w styczniu, oby luty obfitował jeszcze trafniejszymi wyborami i obym miała duuuużo czasu na czytanie !!!

2 komentarze:

  1. Świetny wynik, mam straszną ochotę na "Zaginioną dziewczynę".

    OdpowiedzUsuń
  2. Ile książeczek przeczytanych *o* Oby tyle było także w lutym ! :D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twoją wizytę! Będzie mi miło, jeżeli zostawisz w komentarzu jakiś ślad po sobie :)