wtorek, 2 września 2014

Plany czytelnicze na jesień - mój pierwszy stosik (stosisko ???)



 Jestem książkoholikiem z wysokim stopniem zaawansowania choroby. Na mieście nie przejdę obojętnie obok żadnej księgarni, antykwariatu, czy biblioteki. Efektem są stosy książek zalegające na moich półkach i czekające cierpliwie na swoją kolej. Dziś postanowiłam zdecydować jakie tytuły będą towarzyszyły mi tej jesieni, lista oczywiście nie jest zamknięta - wystarczy jedna wizyta w Empiku i ...ups!

Federico Moccia - Mężczyzna, którego nie chciała pokochać  - spontaniczny zakup w Biedronce za 9,90
Małgorzata Warda - Nikt nie widział, nikt nie słyszał - efekt wymiany z bardzo miłą osobą z fanpage'a na FB
Chevy Stevens - Jak kamień w wodę  - również efekt wymianki
Katarzyna Michalak - Nadzieja - książka wygrana w konkursie u Autorki


Marta Kisiel - Nomen Omen - zakupiona już jakiś czas temu w Empiku w promocji -50%
Olga Rudnicka - Drugi przekręt Natalii - wypożyczona z biblioteki
Wiesław Myśliwski - Traktat o łuskaniu fasoli - kupiona już dosyć dawno w promocji na stronie Wydawnictwa Znak
Jane Elliott - Torturowana - wypożyczona z biblioteki

Gemma Burghes - Dziewczyny z Nowego Jorku - zakup za 9,90 z Biedronki
Diane Chamberlain - Sekretne życie CeeCee Wilkes - pożyczona od koleżanki, trzymam już straaaasznie długo
Katarzyna Grochola - Zagubione niebo - pożyczona od siostry
Lafleche Isabelle -  Kocham Nowy Jork - kolejny efekt wspomnianej już wymiany na FB
Magdalena Witkiewicz -  Panny roztropne i  Ballada o ciotce Matyldzie - wypożyczone z biblioteki
Harlan Coben - Sześc lat później - również z biblioteki
Joanna Bator - Ciemno, prawie noc - z biblioteki :)
Liane Moriarty - Sekret mojego męża - niedawny zakup w Matrasie, ponieważ jestem członkiem klubu Kobiety to czytają !, dostałam 30 % zniżki :)
Jodi Picoult - Krucha jak lód - kolejny efekt wymiany na FB
Matthew Quick - Niezbędnik obserwatorów gwiazd - kolejny zakup w Biedronce z 9,90 :)
Immaculee Llibagiza - Ocalona aby mówić - pożyczona od szefowej, więc siłą rzeczy to jeden z moich priorytetów :)
Louise Penny -  Martwy punkt i Zabójczy spokój - zakupione na promocji w Empiku (nie pamiętam jakiej).

Jakie są Wasze plany czytelnicze ? Znacie jakieś tytuły z mojego stosiku ?
Co polecacie, co odradzacie ? Może któraś z pozycji interesuje Was szczególnie ?

3 komentarze:

  1. Mogę polecić Ci powieść Jodi Picoult, "Krucha jak lód" - naprawdę świetna historia. Wciąga do ostatniej strony!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesienią postanowiłam przeczytać wszystkie 14 części z cyklu książek o Sookie Stackhouse . Autorki Charlaine Harris . Bardzo polecam . Jest to również serial , jednak książka moim zdaniem jest dużo ciekawsza i znacznie różni się od nakręconego serialu .

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też mam książkę Federico Moccia :) Jeszcze jej nie czytałam, ale może w tym miesiącu uda się.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twoją wizytę! Będzie mi miło, jeżeli zostawisz w komentarzu jakiś ślad po sobie :)