środa, 4 czerwca 2014

Będę blogerką !!!

 Od pewnego czasu prowadzę mini-bloga na Facebooku (Co czytać ??? ). Założonego nie po to, by móc dumnie nazywać się blogerką, ale by dzielić się z ludźmi przeżyciami odnośnie książek, które przeczytałam. Zaczęło się jeszcze w szkole podstawowej: każdy wiedział, że jestem pożeraczem książek i tak się już jakoś utarło, że znajomi podpytywali mnie po jakie tytuły warto sięgnąć. Przyznam Wam się szczerze, że lubię tak doradzać, polecać, czasem ostrzegać przed jakąś lekturą ;) Facebookowy mini-blog przestał wystarczać, recenzji tam nie da się dłuższej napisać, bo brakuje znaków, a słowa pod wpływem emocji wywołanych książką chcą płynąć i płynąć... Dlatego jestem tutaj, troszkę oszołomiona i przestraszona, bo jestem informatyczną nogą i nie wiem, czy technicznie sobie poradzę, 
ale do odważnych świat należy :) 
Witajcie !



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za Twoją wizytę! Będzie mi miło, jeżeli zostawisz w komentarzu jakiś ślad po sobie :)